240 جایگاه از سوی شهرداری کرمانشاه برای نصب تبلیغات کاندیداها مشخص شده است

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به مشخص بودن 240 جایگاه از سوی شهرداری برای تبلیغات کاندیداها این شهرستان، گفت: هزینه پاکسازی شهر بعد از پایان تبلیغات نامزدها حدود 500 تا 700 میلیون تومان است.
کد خبر: ۴۲۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 14 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  فارس،علی‌رضا احمدی، اظهار داشت: احترام به حقوق دیگران یکی از شاخص‌های مهم رشد و بالندگی فردی و اجتماعی هر جامعه محسوب می‌شود.

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه گفت: برخی از نامزدهای و طرفداران آن‌ها با زیرپا گذاشتن حقوق شهروندی و چسباندن پوستر و بنرهای تبلیغاتی خود در فضای‌های بصری، زیباسازی‌های شهر، درختان، مبلمان شهری و... از قاعده و قانون پا را فراتر گذاشته‌اند.

وی با اشاره به مشخص بودن 240 جایگاه از سوی شهرداری کرمانشاه برای نصب و اطلاع‌رسانی تبلیغات نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سطح این شهرستان، اضافه کرد: برخی از طرفداران کاندیداها علاوه بر این نقاط مشخص شده در مکان‌های غیرمجاز که کسی راضی نیست پوسترهای تبلیغاتی را چسبانده‌اند.

امیری تصریح کرد: اصلی‌ترین کارکرد تبلیغات آگاهی و اطلاع‌رسانی به مردم است، اما این روزها این کارکرد تحت رقابت‌های خارج از عرف و قانون قرار گرفته است.

این مسؤول با تاکید بر پایبندی نامزدها به قانون و احترام به حقوق شهروندای، خاطرنشان کرد: عکس و فیلم از تمامی موارد تبلیغات خارج از قاعده و قانون کاندیداها تهیه و برای فرمانداری ارسال شده است.

امیری هزینه پاکسازی شهر بعد از پایان تبلیغات نامزدها را حدود 500 تا 700 میلیون تومان برآورد کرد و یادآور شد: زیباسازی شهر با استفاده از بیت‌المال و برای تمامی شهروندان ایجاد می‌شود، لذا کاندیداها در رزوهای باقیمانده از تبلیغات رعایت حقوق شهروندی و احترام به قانون را سرلوحه کار قرار دهند
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار